Vrácení zboží

Výměny neprovádíme, ale nabízíme možnost vrácení nebo reklamace

Pokud vám objednané zboží nevyhovuje, můžete ho do 14 dnů vrátit. Následně vám vrátíme peníze nebo vystavíme voucher, který můžete využít k objednání jiné velikosti, barvy nebo produktu.

Jak postupovat při vrácení nebo reklamaci?

  1. Vyplňte online formulář
    Veškeré vrácení nebo reklamace nyní probíhají výhradně přes systém Retino. Stačí vyplnit formulář níže.

  2. Jednoduché vrácení
    Pokud máte předplacenou službu Jednoduché vrácení, odeslání balíčku zdarma probíhá rovněž přes Retino. Po vyplnění formuláře vám bude na e-mail zaslán kód pro podání zásilky přes Zásilkovnu.

  3. Zabalte zboží
    Nepoužité a nepoškozené zboží pečlivě zabalte tak, aby se během přepravy nepoškodilo. Doporučujeme použít obalovou fólii, papír, igelitovou tašku nebo pevnou krabici.

    📌 Do balíčku nezapomeňte vložit:

    • Vyplněný formulář pro vrácení nebo
    • Papír s vaším jménem, číslem objednávky a informací, zda si přejete voucher nebo vrácení peněz.
  4. Odešlete balíček
    Po vyplnění formuláře v Retino obdržíte instrukce pro zaslání zboží zpět na naši adresu:

    Shipmall s.r.o. - Stylovej.cz
    Areál Elitex, Vrchlického 323,
    517 21 Týniště nad Orlicí, Česká republika

  5. Neposílejte balíček na dobírku!
    Zásilky na dobírku nepřebíráme.

  6. Vrácení peněz nebo vystavení voucheru
    Jakmile obdržíme a zpracujeme vaši zásilku, vrátíme vám peníze na účet do 14 dnů nebo vám vystavíme voucher.

📌 Pokud jste objednávali přes náš slovenský e-shop www.stylovej.sk, použijte formulář přímo na slovenské verzi e-shopu.